خانه / پاسخ به شبهات / در مورد نویسنده کتاب نقد قرآن

در مورد نویسنده کتاب نقد قرآن

در مورد نویسنده کتاب نقد قرآن که نام و نشان خود را مخفی نموده!

میگوییم:

ایشان اگر به یکی از ایرادات کتاب نقد قرآن اعتماد داشت، نیازی به مخفی کردن خود نمیدید و اسم غیرواقعی برای خودش انتخاب نمیکرد.

چرا که اگر قران دارای ضعف یا غلط کوچکی هم باشد، معلوم میشود قابل احتجاج نیست و از درجه اعجاز ساقط میشود.

یعنی معلوم میشود از جانب خدای کامل نیست چرا که در قرآن میفرماید:

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ‌ 

بى‏ ترديد ، ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده‏ ايم ، و قطعاً نگهبان آن خواهيم بود .

﴿الحجر، ۹﴾

و در اینصورت نه ایشان و نه تمام کسانی که قرآن را از حیث اعتبار و حجیت کنار میگذارند مرتد محسوب نمی شوند و هیچگونه مشکلی ایشان را تهدید نمیکند.

پس اینکه با حدود ۸۶۰ صفحه ایراد به کتاب قرآن، چهره و هویت خویش را در هم کشیده معلوم میشود حتی یک مطلب از این همه را قابل دفاع عالمانه نمیبیند و هدف اصلی از گردآوری آن در راستای جنگ نرم و تخریب افکار و اعتقادات مردم است.

 

چنین انسانی خودش خودش را مستحق بالاترین کیفرها میداند. لذا بسیار ترسان است و خود را مخفی میکند.

از اینجاست که انسان آزاده مکلف است ، پس از آشنایی با شبهات وارده در فضاهای فکری به دنبال پاسخ آن رفته، صحت و سقم آنرا دریابد.

درباره ی سید رضا طباطبایی قم

سلام اینجانب سید رضا طباطبایی حدود سی سال در مسیر تحقیق راجع به چیستی و کیستی خودم بسر میبرم. بلطف خدا و به مدد عقل خدا دادی، اسلام را شناختم و به آن باور دارم و مجدانه دوست دارم که همه مردم دنیا ازین زلال حق بهرمند شوند. از محضر اساتید بزرگواری چون آیه الله زاهدی ره، آیه الله بهجت ره، آیه الله جوادی دام عزه، آیه الله حسن زاده دام عزه و بزرگان حق جو و اهل صفا استفاده نموده ام. کتبی نوشته ام و مشغولیتهایی مثل همین سایت در راستای فهم حقانیت دین عزیز اسلام بویژه مذهب شیعه اثنی عشری دارم. و ادعا دارم که کوچکترین غلط یا نقص در قرآن وجود ندارد(بحقیقت معجزه است) و این یافته سالها تحقیق آزادانه اینجانب است. از سویدای وجودبر محمد و آل طاهر او درود میفرستم و از خداوند فرج منجی بشریت، یعنی امام زمان علیه السلام و تا آن زمان، بقای نظام اسلامی و طول عمر رهبر عزیزم آیه الله العظمی سید علی خامنه ای را خواهانم. و سلام و درود بر جوینده راه حق

همچنین ببینید

مراحل شکل گیری جنین

ناقد گفته : ادعای قرآن مبنی بر پیدایش بافت استخوان بعنوان اولین بافت تخصصی در ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *