خانه / شبهات قرانی / برج های آسمانی…؟

برج های آسمانی…؟

در رابطه با برج های آسمانی

 

اینکه نحوه همه چیز در جهان اسراری دارد و اینکه این عالم یک مجموعه کاملا به هم پیوسته و مرتبط می باشد ، قابل انکار نیست .

 

اما یقینا کشف این ارتباطات ، نیازمند تحقیق فراوان و علم وافر است .

آیا ما تا چندی پیش ارتباط بین کهکشان ها و تعامل و تعادلی که بین آنهاست را میدانستیم؟

امروزه میگویند اگر یک کهکشان در جایگاه کنونی خود نباشد شرایط اجرام آسمانی دیگر متفاوت خواهد شد .

حتی شرایط زیستی در کره زمین هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت !

 

بر اساس ادعاهای گذشتگان و علوم و اسراری که بصورت سینه به سینه منتقل می شده ، برخی از ستاره شناسان یا مرتاضان و کاهنان از روی نحوه قرار گیری ستارگان ، پیشآمد هایی از آینده را پیشگویی میکرده اند !

درباره ی سید رضا طباطبایی قم

به نام خدا اینجانب سید رضا طباطبایی قم متولد تهران 1349 در طول حدود 45 سال عمری که از خدا گرفته ام ، دنبال شناخت خدا هستم . با توجه به حساسیتی که در اعتقادات دارم ، تا مطلبی قطعی نباشه بهش معتقد نمیشم . از نظر هوش و ذکاوت ، بحمدالله بد نیستم . اکثر سالهای تحصیلی ، بعنوان شاگرد اول مدرسه بودم و علاقه وافری به صنعت دارم . حدود 20 سال از محضر اساتیدی مثل: آیه الله شیخ محمد تقی زاهدی ره که از اقطاب توحید بودند و ایه الله بهجت ره مستفیض بودم و از حضرات آیه الله جوادی آملی حفظه الله آیه الله حسن زاده آملی حفظه الله بهره ها برده ام . کتابهایی نوشته ام که یکی از آنها در دو جلد توسط انتشارات مسجد مقدس جمکران چاپ شده "به سوالهای کودکان راجع به خدا پاسخ بدهیم" شرح دعای عرفه "تولدت مبارک" کتاب "آیا قران واقعا معجزه است؟" کتاب "شرح جامعه کبیره" کتاب "شرح دعای ندبه" تا خطبه 164 نهج البلاغه را شرح کرده ام و بفضل او ادامه دارد . که بصورت صوتی موجود است ، و انشالله مکتوب میشود . کتاب "نکات مهم " و چندین دستنوشته دیگر اکنون در همین سایت مشغول پاسخ به " نقد قرآن " دکتر سها هستم و عمده مطالب را از تراوش ذهن خود بیان و ایراد میکنم .

همچنین ببینید

مراحل شکل گیری جنین

ناقد گفته : ادعای قرآن مبنی بر پیدایش بافت استخوان بعنوان اولین بافت تخصصی در ...

5 دیدگاه

  1. عزیز دل برادر کی گفته با رصد محل ستارگان می شود پیشگویی و طالع بینی کرد. گذشتگان فکر می کردند که حضور فلان ستاره نشانه ای از طرف خدایان هستند مثلا حضور دنباله دار را نشانه طاعون می دانستند. یا مشتری را ستاره باران می دانستند و پرستش می کردن تا بلکه باران بیاید. یا فکر می کردند قمر در برج عقرب فلان است و بهمان. گرچه مبتنی بر فعالیتهای علمی و رصد بود ولی اساسش جز خرافه چیزی نبود. کی گفته این کارها علمی است. امروزه به این فعالیت شبه علم و خرافات می گویند و نه علم.
    امروز علم نجوم وابسته به فیزیک و ریاضیات است و نه جادو جنبل خیالی. امروز منجم کاهنی و پیشگویی نمی کند که بخت کسی باز شود یا فلان کس عمرش به دنیا هست یا نه.

  2. سلام علیکم
    با اجازه سرور بزرگوار آقا سید طباطبایی مطالب زیر در ذهن بنده هست و هیچ علمی ندارم و جهد هم نمیکنم فقط حدس است که یحتمل اشتباه بوده و خواهشا تصحیح فرمایید.
    اعوذبالله من الشیطان الرجیم (وَالسَّمَاءِ ذَاتِ الْبُرُوجِ) خوب در آسمان برج هایی داریم و از طرفی دیگر فکر میکنم یک جایی خوانده بودم که پیامبر فرموده بودن اگر گناه اینا نمیکردیم و به حرف خدا گوش میدادیم چیزهایی که ایشون میدیدن رو میدیدیم و چیزهایی (غیب از نظر و سمع خلق عادی گناه آلود مثل من) میشنیدیم، پس چه معلوم که این برج ها ابعاد دیگری از خلقت باشه که ما معرفت اون رو نداریم درک کنیم؟
    همونطور که ولی عصر هستن و ما نمیبینیم؟

    • سلام و تشکر
      انشالله بزودی پاسخ این مطلب را وارد میکنم.
      اما اجمالا بدانیم که بر فرض صحت احتمال شما، الفاظ قرآن نیز دارای حقیقت و ما بازای خارجی هستند.

      • سلام
        اجنه هم وجود دارند و ما نمیبینیم
        شاید فیزیک مخلوقی خارج از ادراک ما باشد، اما وجود دارند، وجود داشتن و حقیقت خارجی داشتن ضرورتی برای قابل درک بودن برای بشر عادی محسوب نمیشه، مثل فرشته، مثل حضرت عزرائیل که بر بالین فرد محتضر مرگ هستند و ما نمیبینیمشان ما نفس بدی های خودمون رو نمیتونیم ببینیم، یکی که چشم بصیرت داره از چهره میفهمه طرف چیکارست اما خود طرف نمیفهمه، حالا از همچین فرد بیچاره ای که از حال خودشم خبر نداره نباید انتظار داشت همه حقایق عالم رو ببینه، البته این حرف رو نمیزنم که برج ها رو حالا نمیشه دید، شاید برج مصداقی باشه از چیزی دیگر، مثلا” آقای رائفی پور بودن فکر کنم گفته بودن شجره ای که حضرت آدم به اون نزدیک شدن شجره طیبه اهل بیت (ممکنه باشه یا هست) حالا این شجر و شاخ و برگ و با میوه مثلا” زیتون کجا و آن شجره طیبه اهل بیت کجا.
        حالا شاید هم مصداقی با چشم فیزیکی و ملموس که عوام میبینن باشه، من که نمیدونم، اما دارم فقط بحث میکنم در مورد احتمالاتی که به منطقم میرسه
        التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *